Tuesday 21 February 2012

Yeaahh! saya Mengaku yang saya ni mata guni beras! Sering TERtype Earth Our!

Guni Beras? Earth Hour? weeeee~~ Yeah! AHAHAHA saya ni mmg ajaib! miracle lorh katekan (Haip! liyana jgn berlagak!) bukan setakat tutp lampu jer..sekali mata tertutup! tmabh2 lagi tyme jadi ulat buku! Oh xpayah la sahabat2 puji saya lebih2 ye, i ni pemalu oarannye, miow miow cat (ah, sudah, iman! muka ada nur itu orang liyana ni!) Seperti yang dijanjikan, nah! pos besday mo Mom! my mami, my ummi,my ibu,my mak..(bnyak versi lorh!) :B Adik saya cakap yg saya ni gila camera! uhuk2..(biasa lorh,setiap detik tu kn berhrga) terima kasih la wahai adikku yg mngatakan saya ini gila camera tahap Bingo! ^______^

Taraaaaaaa! ni la kek my mom! cntekkk kan (cm anak dy yang ayu ni!) Haip! liyana jgn perasan sgt lorh!

Ahaaaaaa! ni laaa my gula aty, my jantung, my life..my CPR! penting sangat dalam hidup saya..sayang sangat2!

Taraaa! ni kek ke-2..(bnyk kan kek my mom) kih2..macam2 bntu ada, bntuk love la, bntu petak la...xper thun depan lak wat bntuk bulat,bujur,segitiga ker, ..(haip! liyana jgn membebel!) ok,ok sambung...

Ermmmm..Maaf la yee..xbnyak pon picher..sbb ni pon picher amik dekat my lovely kakak..camera saya yang canggih sgt tu! (sambil letax tgn ats bahu) rosakkk! ehem2..9kena bodek my dedi ni..nk yg new!) ahaks! (dasar anak manje kan liyana nih..) :B

P/S : xper2...next pos liya kasi penuh 1 album k..tggu yeee...(t ada la present lao sggup tggu entry lia yg terbaru!)  

Tamat sudahh kisah pada malam ini..indah an hidup ini disayangi dan menyayangi?? :P dy starttt dahhh jiwang dy malam2 buta cm nih~  (liyana stop jiwang!) ok..ok..bye..bye! Assalamualaikum semua sahabat-sahbat saya!

No comments:

Post a Comment