Tuesday 21 February 2012

BIODATA

Assalamualaikum ya sahabati..so boring malam ni,dengan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan saya tuk menjadi ulat buku ..uhuk2..selesama yang menyerang hidung kuyang comel ini..(perasan kan saya)! Ahaaa! nah,khas tuk sahabat saya yang tercinta yang NAK mengetahui dgn lebh lnjut mengenai diri saya ni..tapa yang dah tahu tu buat2 la tak tahu ye..bole? HAHAHA :P

Zaman kecik-kecik dulu,(alah zaman hingus meleleh,zaman comel2 lote), kita ada main biodata-biodata kan? nanti beli buku kecik (alah buku 555 pon xpe) yang ada corak love love,coraka mickye mouse ke,helo kitty ke,corak bunga-bunga ker, pass tu g sekolah jer pass kat budak2 pompuan dalam klas(lau pass kat budak lelaki t kena ejek :P) malu laa(saya ni kan pemalu orgnye ) Ahaks! kita pon suh la tulis nm,umur,mknn kegemaran ,hobi,dll lagi.

Ehehehe, tapi sampai sekarang pon still lagi saya suh diowang tulis biodata atas kertas( tradisional k cara ni!) hehehe..memori ni! lagi syahdu gituh, lagi bermakna :'(  lao komputer kang ,datang 1virus cacing ke,virus lalat ke hilang semua! kalau dalam buku bole simpan,photostat banyak-banyak,kalau satu hilang ada lagi. hahaha mepek jer! ok ok sambung dengan this is nur liyana's biodata, tapi xde la ada alamat pelbagai,nanti ramai datang masuk meminang T_T  HAHAHAAHA CHUP! DIAM LIYANA!

Nama : Nur Liyana Binti Hj Osman

Nama Panggilan: Liyana, lia, K.ya, lily

Tarikh harijadi : 28 Okt 1989

Tempat Lahir : Bagan Serai, Perak

Hobi : melayari internet, suke bc novel (antu novel!) menanam pokok bunge (mean berkebun daa) luangkan masa bersama kuarga,suka amik picher2, luangkan masa dgn kawan-kawan,berjalan-jalan,suka makan-makan,tgok drama korea!(love it!) huahua :B  banyak rupanya hobi saya ni!

Cita-cita : pensyarah, pakar motivasi,cikgu, APA SEBENARNYA CITA-CITA SAYA NI..t_t konfius la.

Makanan kegemaran : masakan ummi saya laa (yummy!) semua saya makan. MOSTLY!

Minuman kegemaran : semua minum..hehehe..(senang kan nk jaga saya ni) :B

Warna kegemaran : Hitam, putih,biru,hijau,pink ,purple,oren,torqoise

Sekolah Tadika : Pasti AL-Ummah

Sekolah Rendah : Sekolah rendah Agama Al-Ridwaniah

Sekolah Menengah : Sekolah Menengah Kebangsaan Abu Bakar Al-Baqir

Universiti : Universiti Mutah Of Jordan

Perkembangan Hidup :Jadi pelajar,mahasiswa u yang mengambil jurusan agama dalam kos Usuluddin di Fakulti Syariah di jordan. InsyaALLAH berada di Jordan selama 2 tahun Amin! <3

Alhamdulillah, Fuhh! cukup formal ye liayana. Hmmm, ok la tu kan, pengetahuan khas mengenai diri saya ?? :P  Selamat mengorat! kih2x (mksd disini,selamat berkenalan ye!) heheheheh :B 

P/S : kejap lagi nk sambung tgok mivie wit kawan2 saya ..(sediakan tisu!)

No comments:

Post a Comment